Największy wzrost sprzedaży Audi odnotowało w Chinach. Na ten rynek trafiło o 18,4 proc. więcej aut tej marki. Jednak sprzedaż samochodów Audi w USA spadła o ponad sześć procent. W sumie wyniki sprzedaży są najlepsze w stu letniej historii Audi. W 2008 roku została przekroczona bariera miliona sprzedanych samochodów. Rupert Stadler, prezes zarządu Audi podkreśla, że rekordowe wyniki były możliwe m.in. dzięki nowym modelom aut, które zostały wyposażone w silniki charakteryzujące się małym zużyciem paliwa.

Udział Audi na rynku państw Wschodniej Europy wzrósł w 2008 roku o 0,4 punkty procentowe. W Niemczech wzrost ten zanotowano na poziomie 0,2 punktów procentowych, a Wielkiej Brytanii 0,5 punktów procentowych. Zarząd firmy zapowiada, że na przekór złej sytuacji finansowej na całym świecie chce kontynuować dobrą passę. Firma planuje wkrótce wypuścić na rynek nowe produkty – Audi A5 i S5 kabriolet.

W 2010 roku ma ruszyć produkcja modelu A1. W przeciwieństwie do innych producentów aut wydatki ma marketing nie zostaną obcięte. Pracownicy zatrudnieni na stałe nie będą zwalniani. Ponadto w 2009 roku ma zostać zatrudnionych 300 ekspertów. Jednak możliwa jest redukcja zatrudnienia wśród pracowników tymczasowych.