Warszawa, 02.08.2018 (ISBnews) - Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Vistula Group osiągnięte w lipcu 2018 r. wyniosły około 62,3 mln zł i były wyższe o około 18,1% r/r, podała spółka. W okresie styczeń-lipiec 2018 r. wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła ok. 415,8 mln zł i była wyższa o ok. 15,2%
"Przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w lipcu 2018 roku przez grupę kapitałową spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 31,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2017 roku o około 8,4%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - lipiec 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 233,8 mln zł i była wyższa o około 12,1% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego
b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) - wyniosły około 26,6 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2017 roku o około 30,4%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - lipiec 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 157,6 mln zł i była wyższa o około 20,1% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w lipcu 2018 roku przez grupę kapitałową spółki wyniosła około 48,2% i była niższa od marży osiągniętej w lipcu 2017 roku o około 1,2 pkt proc. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń - lipiec 2018 wyniosła około 50,1% i była niższa o 1 pkt proc. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku, podano także.
Spółka podała też, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy kapitałowej na koniec lipca 2018 r. wyniosła 34 tys. m2 i była wyższa o 8,2% r/r.
Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki wyniosły ok. 685,9 mln zł w 2017 r.
(ISBnews)