Warszawa, 12.10.2018 (ISBnews) - Sprzedaż Tatry Mountain Resorts (TMR) wzrosła o 4,1% r/r w sezonie letnim 2018 (od 1 czerwca do 30 września), w tym sprzedaż w ośrodkach górskich (bilety na koleje linowe) wzrosła o 8,6%, w parkach rozrywki spadła o 1,4%, w usługach gastronomicznych wzrosła o 2,9%, w usługach sportowych i sklepach wzrosła o 17,8%, a w hotelach o 2,3%, podała spółka.
Liczba odwiedzających parki rozrywki wzrosła o 0,9% r/r, a w ośrodkach górskich spadła o 3%. Frekwencja w hotelach spadła o 1,2 pkt proc., natomiast średni dzienny przychód na pokój wzrósł o 10,6% r/r, podano także w komunikacie.
Tatry Mountain Resorts a.s. z siedzibą w Liptovský Mikuláš jest największym podmiotem świadczącym usługi turystyczne na Słowacji. Spółka jest właścicielem i operatorem ośrodków narciarskich i hoteli w Tatrach Wysokich i Tatrach Niskich. Jest notowana na rynku głównym warszawskiej giełdy od 2012 r.
(ISBnews)