Brand24 złożył w KNF wniosek o zatwierdzenie prospektu dot. przejścia na GPW



Warszawa, 11.04.2019 (ISBnews) - Brand24 złożył w Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) wniosek o zatwierdzenie prospektu emisyjnego sporządzonego w związku z przejściem na GPW z NewConnect, podała spółka.

"10 kwietnia 2019 roku złożony został w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego wniosek o zatwierdzenie prospektu emisyjnego sporządzonego w związku z ubieganiem się o dopuszczenie do obrotu na rynku regulowanym prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. wszystkich akcji emitenta, w tym akcji będących dotychczas przedmiotem obrotu w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect tj.:

- 1 000 000 akcji zwykłych na okaziciela serii A;

- 538 400 akcji zwykłych na okaziciela serii B;

- 15 384 akcji zwykłych na okaziciela serii C;

- 71 769 akcji zwykłych na okaziciela serii D;

- 13 267 akcji zwykłych na okaziciela serii E;

- 86 000 akcji zwykłych na okaziciela serii F;

- 164 720 akcji zwykłych na okaziciela serii G;

- 110 000 akcji zwykłych na okaziciela serii I;

- oraz 7 762 akcji zwykłych na okaziciela serii G nienotowanych dotychczas w ASO,

o wartości nominalnej 0,1 zł każda" - czytamy w komunikacie.

Złożenie wniosku jest konsekwencją działań zarządu podjętych na podstawie uchwały nadzwyczajnego walnego zgromadzenia z 19 grudnia 2018 roku w sprawie dematerializacji akcji Spółki oraz ubiegania się o dopuszczenie i wprowadzenie akcji spółki do obrotu na rynku regulowanym prowadzonym przez GPW, podkreślono.

Wcześniej spółka informowała, że będzie to techniczne przeniesienie notowań bez emisji akcji.

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie, umożliwiającego śledzenie wzmianek, budowanie relacji oraz pozyskiwanie klientów, sprzedawanego globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak IKEA, H&M czy Biuro Pierwszej Damy USA, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie.

(ISBnews)