Warszawa, 03.09.2019 (ISBnews) - Art Games Studio po 3 dniach sprzedaży gry "Unlucky 7" zanotowała ok. 2 tys. pobrań w kanałach online, podała spółka. 
 "Zarząd przewiduje, że ze względu na planowane w najbliższym czasie rozpoczęcie dystrybucji gry poprzez inne platformy sprzedaży cyfrowej wzrośnie liczba jej pobrań" - czytamy w komunikacie. 
 Gra miała premierę na platformie Steam 30 sierpnia 2019 r. w formule wczesnego dostępu. 
 Premiera pełnej wersji gry planowana jest do końca 2019 r. Obecnie trwają prace nad jej rozwojem oraz planowaniem kolejnych dodatków i usprawnień, podano także. 
 "Zarząd emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej emitenta oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych spółki notowanych w alternatywnym systemie obrotu" - czytamy dalej. 
 Art Games Studio zostało założone w lipcu 2017 r. Prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne. Spółka zadebiutowała na NewConnect w 2019 r. 
 (ISBnews) 
Reklama
        
    Reklama
        
    Reklama
Reklama
        Reklama
Reklama
        