W opublikowanej dokumentacji PKN Orlen wyjaśnił, że „przedmiotem postępowania jest wykonanie badań kontrolnych importowanych drogą kolejową paliw: ON, benzyna ES 95 i SP 98, paliwo JET A1 do odprawy celnej”. Wskazał przy tym, iż chodzi o przejścia graniczne: Kuźnica Białostocka, Małaszewicze, Zawadówka i Medyka.

Koncern zaznaczył w ogłoszeniu, że zakres usługi, polegającej na badaniach kontrolnych paliw, obejmować ma m.in. pobranie próbki, sporządzenie raportu z przeprowadzonej kontroli dla każdej dostawy oraz analizę jakościową paliw w zakresie niezbędnym do odprawy celnej.

Szacowany wolumen roczny oleju napędowego to w przypadku Kuźnicy Białostockiej 20 tys. ton, Małaszewicz - 200 tys. ton, Medyki – 50 tys. ton, a Zawadówki – 5 tys. ton. Spółka podała jednocześnie, że w przypadku benzyny ES 95 i SP 98 oraz paliwa JET A1 wolumen ten na wszystkich przejściach granicznych wynosi 5 tys. ton.

W ogłoszeniu PKN Orlen określił okres realizacji usługi od 1 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2022 r. w Kuźnicy Białostockiej, Małaszewiczach i Zawadówce, a w Medyce - od 15 października 2019 r. do 31 grudnia 2022 r. Spółka zaznaczyła jednocześnie, iż nie ma wymogu złożenia ofert na wszystkie pozycje.(PAP)

Reklama