Jak zapewnia Link4, zgłoszenia tych klientów będą realizowane w pierwszej kolejności.

"Wszyscy klienci Link4, będący pracownikami służb medycznych, policji, straży miejskiej oraz innych instytucji publicznych, które są bezpośrednio zaangażowane w walkę z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, a także wolontariusze niosący pomoc zakażonym i osobom starszym, mogą od 1 kwietnia korzystać z dedykowanej infolinii szkodowej ubezpieczyciela pod numerem 22 444 4484" - napisano w komunikacie.

"Firma chce w ten sposób wesprzeć klientów, którzy stoją dziś na pierwszej linii frontu w walce z wirusem" - dodano.

Jak informuje Link4, poprzez specjalną infolinię będzie można zgłaszać zarówno szkody komunikacyjne, jak i mieszkaniowe.

Reklama

Ubezpieczyciel przypomina, że po ogłoszeniu stanu epidemicznego przez rząd 13 marca, Link4 w trosce o zdrowie swoich pracowników, agentów i partnerów biznesowych wdrożył pełen model pracy zdalnej, obejmujący procesy sprzedażowe, obsługowe i szkodowe. Wszystkie oględziny, zarówno przy szkodach mieszkaniowych, jak i komunikacyjnych, mogą być wykonane. Klienci mogą korzystać także z likwidacji uproszczonej, gdzie opiekunowie szkód z ramienia Link4 przeprowadzą klienta przez cały proces.(PAP)

autor: Łukasz Pawłowski