InPost wprowadził usługę Podaj Dalej dla klientów biznesowych



Warszawa, 06.05.2020 (ISBnews) - InPost wprowadził nową usługę dla klientów biznesowych. Nowe rozwiązanie InPost o nazwie Podaj Dalej wprowadza korzystne warunki cenowe dla przesyłek paczkomatowych, które zostały fizycznie nadane i odebrane w tej samej maszynie, podała spółka.

"Usługa będzie korzystna zwłaszcza dla małego e-commerce, który działa lokalnie. Umieszczanie przesyłek w Paczkomacie w pobliżu firmy pozwoli na bezkontaktowy i bezpieczny odbiór przesyłek 24/7. Usługa nie wymaga zmian w systemach ani dodatkowej integracji - opłata jest naliczana automatycznie, bez konieczności dodatkowej aktywności ze strony klienta biznesowego. Należy jedynie spełnić warunek nadania i odebrania paczki w tym samym Paczkomacie" - czytamy w komunikacie.

Aby skorzystać z nowej usługi InPost Podaj Dalej, należy:

* wygenerować etykietę adresową z wybranym Paczkomatem odbiorczym, który jest jednocześnie Paczkomatem nadawczym. Można to zrobić z poziomu Managera Paczek lub innego narzędzia do tworzenia przesyłek;

* umieścić przesyłkę w wybranym Paczkomacie odbiorczym;

* po kilku minutach odbiorca otrzyma powiadomienie o możliwości odebrania przesyłki, wskazano również.

"Naszą nową usługę kierujemy do małego, lokalnego biznesu oraz małego e-commerce, który szczególnie teraz polega na odbiorach osobistych zamówionych przez klientów towarów. Od tej chwili - przy korzystnych warunkach cenowych - przedsiębiorcy mogą nadawać przesyłki do swoich klientów np. w najbliższym Paczkomacie, gdzie zamawiający odbiorą swoje zamówienie bez kontaktu z pracownikami i wtedy, kiedy będzie to dla nich wygodne. Usługa Podaj Dalej uwalnia z ograniczeń, które nakłada czas otwarcia firmy i jest naturalnym przedłużeniem czasu odbioru lub działania punktu odbioru samego w sobie. Często punkty usługowe są czynne tylko do godziny 17:00 - w Paczkomacie klienci mogą odebrać swoje zamówienie 24/7. Usługa Podaj Dalej jest też świetną propozycją dla małych firm, które sprzedają swoje produkty przez platformy ogłoszeniowe" - powiedział prezes InPost Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie.

W przypadku, gdy przesyłka zostanie nadana w innej maszynie niż w wybranym Paczkomacie odbiorczym, zostanie naliczona cena standardowa, a przesyłka zostanie dostarczona do pierwotnie wybranej maszyny. Usługa nie jest dostępna dla klientów korzystających z płatności pre-paid oraz dla przesyłek nadawanych w ramach usługi InPost Allegro Paczkomaty 24/7.

InPost to największy w Polsce operator logistyczny, w którego zainwestowały amerykańskie fundusze inwestycyjne Advent International i KKR. Firma oferuje usługi kurierskie oraz dostawy za pośrednictwem ogólnopolskiej sieci Paczkomatów InPost dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowe usługi dedykowane branży e-commerce. W 2018 r. InPost dostarczył ponad 86 mln przesyłek, czyli o 52,5% więcej niż rok wcześniej. Dostawy za pośrednictwem Paczkomatów wzrosły o 56,3%, a przez Kuriera InPost o 45,5%.

(ISBnews)