Przychody reklamowe Polsatu w kwietniu wzrosły do 254,39 mln zł wobec 211,83 mln zł przed rokiem. Dane podane przez OBOP nie uwzględniają upustów wobec wartości cennikowych.

W kwietniu spadły przychody reklamowe stacji telewizji publicznej. Przychody TVP 1 spadły o 18,2% r/r do 122,12 mln zł. Przychody TVP 2 spadły o 23,5% w skali roku do 87,64 mln zł.

Na piątym miejscu zestawienia znalazła się pierwsza stacja tematyczna, czyli AXN, który zwiększył swoje przychody cennikowe o 141,5% wobec kwietnia 2007 roku do 27,74 mln zł.

Największy wzrost (290,4% r/r) zanotował jednak TV Puls, który miał 24,98 mln zł wpływów.

Reklama

Stacja TVN 24 zanotowała 22,08 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 27,9% r/r.

Największym reklamodawcą na rynku telewizyjnym w kwietniu był Unilever Polska, który wydał na reklamę 53,62 mln zł.

SŁ, ISB/mtd, tom