"W II kwartale tego roku wzrosła dynamika sprzedaży w porównaniu do I kwartału, w którym sprzedaliśmy 55 mieszkań. [...] Oprócz szerokiej kampanii reklamowej i promocyjnej wprowadziliśmy nowe strategie cenowe opracowane dla części projektów, a także zaoferowaliśmy naszym klientom atrakcyjne formy finansowania co dziś jest szczególnie ważne" - poinformował dyrektor sprzedaży i marketingu Ronson Europe Andrzej Gutowski, cytowany w komunikacie.

Ronson w I półroczu 2009 r. zintensyfikował kampanię reklamową i informacyjną zarówno poszczególnych projektów, jak i kampanię wizerunkową samej spółki.

Ronson Europe N.V. miał 2,56 mln zł skonsolidowanego zysku netto w I kw. 2009 roku wobec 1,54 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 15,16 mln zł wobec 12,69 mln zł rok wcześniej.



Reklama