"Zakup ocen.pl jest zgodny ze strategią rozwoju PMPG i stanowi uzupełnienie portfolio grupy, w którym są już m.in. magazyn studencki ‘?dlaczego' oraz kierowany do studentów i absolwentów portal Korba.pl. Nowozakupiony serwis ma przyciągnąć użytkowników, dla których Internet jest miejscem interakcji i którzy czynnie uczestniczą w społecznościach sieciowych" - czytamy w komunikacie. Użytkownicy serwisu mogą, za jego pośrednictwem, oceniać swoje uczelnie i wykładowców. Sprzedającym jest firma Druid Multimedia.

PMPG poinformowało, że serwis notuje ok. 700 000 odsłon i ok. 100 000 unikalnych użytkowników miesięcznie. Ma 40 000 zarejestrowanych użytkowników.

PMPG miała 11,57 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2009 roku wobec 2,42 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 16,42 mln zł wobec 13,36 mln zł rok wcześniej.