"Jesteśmy nieco bardziej optymistyczni niż trzy miesiące temu" - powiedziała Burgess na konferencji prasowej. Dodała jednak, że na rynku reklamowym nadal panuje bardzo ograniczona przewidywalność.Prezes spółki Pior Walter dodał, że w II połowie roku całkowite przychody grupy TVN wzrosną w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Jeśli jednak nie uwzględniać wyników przejętej w tym roku platformy "n", to mogą one spaść. Burgess poinformowała, że do 2012 r. przynajmniej połowa przychodów grupy ma pochodzić spoza sektora reklamowego, który jest bardzo wrażliwy na wahania koniunktury.

TVN ocenia, że wartość rynku reklamy telewizyjnej w II kwartale wyniosła 899 mln zł, co oznacza spadek o 18% wobec analogicznego okresu ubiegłego roku. W tym czasie wartość rynku reklamy internetowej wzrosła o 5% r/r do 225 mln zł, podał TVN powołując się na dane własne i domu mediowego Starlink. Wartość całego rynku reklamowego miała spaść o 16% r/r do 1879,0 mln zł. W I połowie 2009 roku grupa TVN miała 119,92 mln zł zysku wobec 271,03 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 1015,13 mln zł wobec 951,19 mln zł. Wyłączając efekt konsolidacji ITI Neovision, przychody spadły o 5,6% do 898 mln zł.