"O tym, czy i w jaki sposób PMPG będzie kontynuować rozmowy nt. TV Puls zdecydujemy po rozmowach z udziałowcami TV Puls. Jesteśmy gotowi złożyć ofertę, jeżeli będziemy widzieli taką możliwość" - czytamy w komunikacie Point Group. "Według mojej oceny, Platforma Mediowa Point Group była do dzisiaj najbardziej zaawansowanym w rozmowach potencjalnym inwestorem TV Puls. PMPG nigdy nie złożyła ostatecznej oferty na zakup TV Puls, bowiem złożenie wiążącej i ostatecznej oferty od początku warunkowaliśmy możliwością przeprowadzenia pełnego badania due dilligence spółki TV Puls. Dzisiejszy komunikat TV Puls odczytujemy jako informację, iż takiej możliwości nie ma" - powiedział prezes Michał Lisiecki, cytowany w komunikacie.

PMPG miała 11,57 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2009 roku wobec 2,42 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 16,42 mln zł wobec 13,36 mln zł rok wcześniej.