Piwo Legion Pils warzone przez mały browar Fuhrmann pojawiło się już w kilkunastu sklepach w Warszawie. Choć na początku ma być wyprodukowane zaledwie 600 hektolitrów napoju, to zarówno producent, jak i współpracujące z nim Stowarzyszenie Kibiców Legii Warszawa wierzą, że wkrótce stanie się poważną konkurencją dla produktu Grupy Żywiec, czyli piwa Królewskie, reklamowanego na rękawach koszulek piłkarzy. – Początkowo mieliśmy pomysł tylko na nowy dobry napój energetyczny dla Legii i z tym zgłosiliśmy się klubu. Nie udało się jednak dogadać i wtedy pojawiła się idea współpracy z kibicami – mówi Adam Bogacz z firmy marketingowej AKB Consulting, która współpracuje z browarem. – To oni podsunęli nam pomysł, by produkować piwo. Bo, jak się okazuje, nie wszyscy legioniści chcą pić Królewskie – dodaje.
Z myślą o kibicach produkowane są nie tylko napoje: Dominet Bank wypuścił karty kredytowe dla kibiców Zagłębia Sosnowiec, a BZ WBK podobną współpracę nawiązał z Lechem Poznań. Od transakcji wykonanej przez kibica bank przekazuje procent na klub.
Reklama