Oglądalność "Jedynki" w kategorii ‘4+' w styczniu wyniosła 22,49 proc wobec 24,10 proc. przed rokiem, wynika z raportu. W kategorii wiekowej ‘16-49' oglądalność TVP1 spadła w styczniu do 18,85 proc. wobec 20,24 proc. przed rokiem - mimo to pozostała liderem również w tym sektorze rynku.

>>> Polecamy: Aż 43 proc. Polaków na widok reklamy zmienia kanał w telewizji

Oglądalność TVP2 spadła w styczniu do 15,45 proc. wobec 16,52 proc. przed rokiem w kategorii ogólnej i do 14,52 proc. wobec 15,40 proc. przed rokiem w kategorii '16-49". W tej kategorii "Dwójka" została wyprzedzona przez Polsat. Jednak wyniki Polsatu również pogorszyły się. W kategorii ‘4+' oglądalność spadła o 0,49 pkt proc. do 13,71 proc. a w kategorii '16-49' o 0,67 pkt. proc do 16,16 proc.

Oglądalność kanału TVN spadła do 12,16 proc. wobec 13,39 proc. przed rokiem w kategorii ogólnej. W kategorii '16-49' wynik pogorszył się o 1,91 pkt do 13,02 proc. wynika z raportu. TVN wypadł najlepiej w kategorii "16-49, mieszkańcy miast', gdzie jego oglądalność wyniosła 14,72 proc. wobec 16,59 proc. w styczniu 2009 r. Sztandarowa stacja grupy TVN, w tej kategorii, ustępowała tylko TVP1, którego wynik wyniósł 15,72 proc. wobec 17,39 proc. przed rokiem.

Reklama