"Rynek reklamy lokalnej nie daje w naszej ocenie gwarancji, że kanał TVN Warszawa stanie się rentowny w 2011 roku. Jednocześnie, zmiany w sposobie konsumpcji mediów, w tym szczególnie treści audiowizualnych doprowadziły nas do przekonania, że koncentracja naszej aktywności w sieci pozwoli zarówno zoptymalizować model biznesowy TVN Warszawa, jak i najpełniej wykorzystać największe atuty tego projektu, do których bez wątpienia należy zaliczyć serwis tvnwarszawa.pl" - powiedział wiceprezes Piotr Walter, cytowany w komunikacie.

>>> Polecamy: Szymon Majewski dostanie 3,32 mln zł za reklamę PKO BP

TVN Warszawa został uruchomiony 15 grudnia 2008 roku.

Narastająco w I-IV kw. 2010 roku grupa TVN miała 42,75 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 420,82 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 2490,70 mln zł wobec 2115,12 mln zł.

Reklama