"Bogl a Krysl - po przejęciu od DSS całości prac na odcinku C autostrady A2 - zintensyfikował roboty budowlane w celu terminowego zamknięcia inwestycji, przewidzianego na 15 października 2012 roku. Jednocześnie, firma złożyła do GDDKiA aktualizację harmonogramu działań dotyczącego realizacji odcinka C. Ze względu na skalę powierzonych zobowiązań, BOGL a KRYSL rozbudował bazę sprzętową oraz zatrudnił dodatkowych pracowników. Roboty na odcinku C autostrady A2 prowadzone są przez 7 dni w tygodniu. Dotychczas wszystkie obiekty mostowe w zakresie ustrojów nośnych realizowane przez Bogl a Krysl zostały ukończone przed wyznaczonym terminem" - czytamy w komunikacie.

Prace są prowadzone równolegle na wszystkich fragmentach odcinka C autostrady A2. Dotychczas Bogl a Krysl zrealizował - zgodnie z harmonogramem wyznaczonym przez GDDKiA - ustroje nośne 22 obiektów mostowych na odcinku C autostrady A2. Aktualnie firma prowadzi intensywne prace na trasie głównej oraz wszystkich obiektach mostowych, podano również.

"Dotychczas wszystkie obiekty mostowe w zakresie ustrojów nośnych realizowane przez nas zostały ukończone przed wyznaczonym terminem. By sprostać powziętym zobowiązaniom zintensyfikowaliśmy prace oraz znacząco rozbudowaliśmy bazę sprzętową. Roboty trwają 7 dni w tygodniu. Zrobimy wszystko, by odcinek C autostrady A2 był przejezdny na Euro 2012" - powiedział członek zarządu Bogl a Krysl Ivo Sochorek, cytowany w komunikacie.

Spółka podała, że budowa 20-kilometrowego odcinka C autostrady A2 między Strykowem a Konotopą jest kluczową inwestycją na terenie Polski. Projekt prowadzony jest w konsorcjum z Dolnośląskimi Surowcami Skalnymi (DSS) od sierpnia 2011 roku. W marcu 2012 roku firma Bogl a Krysl przejęła od DSS całość prac na odcinku C autostrady A2. Partnerzy konsorcjum podpisali porozumienie, na mocy którego spółka została liderem konsorcjum, którego członkiem nadal pozostają DSS.

Reklama