Podczas pokazu Victoria mogła liczyć na wsparcie najbliższych. Trzymali za nią kciuki małżonek David Beckham z ich roczną córką Harper. Naturalnie, rodzina projektantki zasiadła w pierwszym rzędzie. Wśród innych gwiazd, które oglądały z bliska kolekcję Victorii znalazły się m.in. tenisistka Maria Sharapova oraz wpływowe redaktorki mody Anna Wintour i Anna Dello Russo.

David Beckham na pokazie żony / Newspix / Stephen LockI-Images

Na swoim debiutanckim pokazie w 2008 Victoria zaprezentowała tylko 10 sylwetek. Teraz jej kolekcja rozrosła się do 26 stylizacji. Nie brakuje też klientów zainteresowanych jej projektami. W 2011 roku Beckham zarobiła na sprzedaży swoich kolekcji 60 mln funtów. Kojarząca się kiedyś z kiczowatymi kreacjami Victoria, z czasem stała się ikoną stylu i po kilku pokazach swojej marki udowodniła, że ma smykałkę do mody. Zrobiła to na złość krytykom, którzy dość często wątpili w jej kwalifikacje i kompetencje.

Ubrania zaprojektowane przez byłą Spicetkę na wiosnę/lato 2013 wyróżniał minimalizm. Beckham postawiła na mocne kolory, jednocześnie rezygnując z jakichkolwiek nadruków. Pewnym zaskoczeniem było to, że uchodząca za orędowniczkę wysokich obcasów Victoria, wykorzystała w wielu stylizacjach sandały na płaskiej podeszwie projektu Manolo Blahnika. Na wybiegu pojawiły się też szerokie spodnie, co u noszącej niemal wyłącznie sukienki i spódnice gwiazdy, może uchodzić nawet za ekstrawagancję. Pierwsze kolekcje Victorii wyglądały jakby pochodziły prosto z jej własnej szafy. Teraz są bardziej uniwersalne i praktyczne.

Niepocieszające dla Victorii może być to, że część recenzentów zarzuciło jej odtwórczość, argumentując, że jej projekty są echem innych kolekcji, które prezentowano w ostatnim czasie.