Agnieszka Chylińska - kiedyś zbuntowana rockmanka - zarabia duże pieniądze na swoim nowym wizerunku - znanej celebrytki i przykładnej matki trójki dzieci. Jak się dowiedział "Fakt", na reklamie firmy ubezpieczeniowej Chylińska zarobiła aż 700 tysięcy złotych.

Agnieszka Chylińska była kiedyś wokalistką rockowej grupy O.N.A. Prezentowała wtedy ostry wizerunek chłopczycy (z kruczoczarnymi włosami, wytatuowanej) i szczyciła się swoim niewyparzonym językiem.

Kiedy O.N.A. się rozpadł, Chylińska musiała znaleźć nowy pomysł na siebie. W 2008 roku piosenkarka przeszła metamorfozę - zeszczuplała, zmieniła kolor włosów, zaczęła ubierać się kobieco, a jej wypowiedzi stały się o wiele bardziej wyważone.

Także jej kariera muzyczna poszła w zupełnie innym kierunku niż spodziewałaby się większość jej fanów. W 2008 roku Chylińska została jurorem w programie TVN Mam talent, a rok później ukazał się jej debiutancki album solowy utrzymany w stylu dance. Stał się on ogromnym sukcesem komercyjnym, zdobywając szczyt listy najlepiej sprzedających się albumów w Polsce.

Chylińska postanowiła wreszcie wykorzystać swoją popularność i idąc śladem wielu celebrytów wystąpiła w reklamie. Jak dowiedział się "Fakt", za promocje ubezpieczeń na życie firmy Aviva piosenkarka dostała aż 700 tysięcy złotych. "Agnieszka Chylińska jest bardzo cenioną artystką. W dodatku wcześniej nie brała udziału w tego typu kampaniach. Dlatego kwota jest tak wysoka" – powiedziała "Faktowi" osoba, która brała udział w realizacji spotu z udziałem piosenkarki.

Nie od dziś wiadomo, że firmy chętnie zatrudniają celebrytów - dla przykładu Szymon Majewski występuje w reklamach banku PKO BP, a Michał Żebrowski promuje operatora sieci komórkowej Play. Nie jest tajemnicą, że gwiazdy dostają za to sowite wynagrodzenia - tym wyższe, im bardziej popularna jest dana osoba.

Dom mediowy PanMedia Western podsumował przychody reklamowe z wszystkich premier i powtórek programów telewizyjnych w 2012 roku. Wśród gwiazd, które zarobiły najwięcej dla swoich stacji w poprzednim roku, była także Agnieszka Chylińska. Gwiazda oraz pozostali współprowadzący program Mam talent zapewnili TVN dochody w wysokości 96, 7 mln złotych i znaleźli się tym samym na czwartym miejscu rankingu najskuteczniejszych "lokomotyw reklamowych" 2012 roku.

Z tej perspektywy nie dziwi więc wysokie wynagrodzenia, jakie Chylińska dostała za swoją pierwszą reklamę.