Zysk operacyjny wyniósł 3,46 mln zł wobec 4,08 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 120,81 mln zł w III kw. 2013 r. wobec 96,57 mln zł rok wcześniej.

W okresie I-III kw. 2013 r. spółka miała 7,19 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 6,62 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 330,03 mln zł w porównaniu z 284,79 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I-III kw. 2013 r. wyniósł 6,70 mln zł wobec 9,56 mln zł zysku rok wcześniej.

Reklama

Grupa Tarczyński jest wiodącym producentem wyrobów wędliniarskich w Polsce, oferującym produkty pod markami Tarczyński, Dobrosława oraz Starpeck. Grupa produkuje ok. 500 wyrobów mięsno-wędliniarskich. Strategicznym obszarem działalności jest segment produktów premium.

Grupa posiada trzy zakłady produkcyjne. Zakład zlokalizowany w Ujeźdźcu Małym o wydajności ok. 70 ton na dobę (jest jednym z najnowocześniejszych zakładów wędliniarskich w Europie), zakład w Sławie o wydajności dobowej ok. 40 ton i zakład w Bielsku-Białej o wydajności dobowej ok. 30 ton.

W 2012 r. przychody spółki wyniosły 386,7 mln zł, a zysk netto 10,8 mln zł.