Sprzedaż wygenerowana w dywizji CEE wyniosła w IV kwartale 2013 roku 439,8 mln zł, co stanowi wzrost o 7,6 proc. r/r. Sprzedaż wygenerowana w tej dywizji w walutach lokalnych wzrosła o 8,8 proc..

Przychody dywizji rosyjskiej wyniosły 103,2 mln zł i wzrosły o 17,3% w zł oraz 26,8 proc. w walucie lokalnej.

Restauracje na rynku hiszpańskim wygenerowały w IV kw. 2013 roku 149,6 mln zł sprzedaży, notując 6,3 proc. wzrostu w zł oraz 4,5% wzrostu w walucie lokalnej.

Przychody dywizji Nowe Rynki wyniosły 37,4 mln zł i są efektem włączenia do wyników za IV kwartał 2013 roku wartości sprzedaży grupy Blue Horizon oraz rozwojem organicznym na nowych rynkach.

Reklama

Wyniki wstępne zawierają pewne szacunki wynikające ze specyfiki w obszarze rozliczeń kosztów łańcucha dostaw, zaznaczono w komunikacie.

Według informacji ze strony internetowej spółki, na koniec 2013 r. AmRest Holdings prowadził 733 restauracje następujących marek: KFC, Burger King, Starbucks (sektor restauracji szybkiej obsługi) oraz Pizza Hut, La Tagliatella, Blue Frog, KABB i Stubb's (restauracje z pełną obsługą kelnerską).