„W dotychczasowej historii obecności na giełdzie, 4fun Media zawsze wypłacała dywidendę. Intencją zarządu jest rekomendowanie walnemu zgromadzeniu wypłaty dywidendy także w kolejnych latach obrotowych. Jeżeli chodzi o rok 2013, zarząd zarekomenduje radzie nadzorczej przeznaczenie 30% zysku osiągniętego w roku ubiegłym na wypłatę dywidendy" – napisała Czekała w liście do akcjonariuszy.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie 2013 r. wyniósł 6,54 mln zł wobec 10,18 mln zł zysku rok wcześniej.
W ub.r. akcjonariusze 4fun Media zdecydowali o przeznaczeniu kwoty 10,035 mln zł, czyli niemal całości zysku za rok obrotowy 2012, na dywidendę, co daje 2,5 zł na jedną akcję.
Prezes 4Fun Media wskazała, że w 2014 roku zarząd będzie kontynuować proces wprowadzania innowacyjnych rozwiązań w obszarze telewizji i Internetu oraz niestandardowej integracji tych obszarów, angażujących widzów stacji i zwiększających ich interaktywność.
„Plany przewidują m.in. prace nad rozwojem atrakcyjności kontentu muzycznego oraz interaktywnych i nowatorskich form rozrywki we wszystkich nadawanych stacjach. W dalszym ciągu będziemy stawiać na dywersyfikację źródeł przychodów, rozwijanych dzięki wdrożeniu m.in aplikacji second screen FUN APP. Chcemy rozbudowywać jej funkcjonalność oraz powiązany z nią system lojalnościowy. W planach mamy jej integrację z naszym nowopowstałym radiem" – dodała prezes 4Fun Media..
Oceniła, że potencjał wzrostu tkwi również w innych segmentach rynku powiązanych z mediami, z czym może być związana akwizycja i „rozszerzenie działalności o elementy komplementarne".
Grupa Kapitałowa 4fun Media S.A. prowadzi działalność operacyjną na rynku telewizyjnym i mediów cyfrowych, koncentrując się na czterech głównych obszarach aktywności: produkcji i nadawaniu własnych kanałów tematycznych o profilu muzyczno-rozrywkowym (4fun.tv, RBL.TV i TV.DISCO), produkcji programów telewizyjnych i formatów interaktywnych, rozbudowie multimedialnej platformy internetowej.