"MOL Group znacząco umocnił pozycję na rynku detalicznym dzięki tej transakcji i planuje dalszy wzrost, aby stać się pierwszym wyborem klientów. Wraz z wcześniejszą akwizycją stacji od ENI mamy na czeskim rynku trzy marki (Slovnaft, Pap Oil and Lukoil). Naszym celem jest wprowadzenie marki MOL, która identyfikuje nasze stacji na Węgrzech, Rumunii, Serbii, Słowenii i Austrii. Planuje pozostawienie marki Pap Oil " - powiedział Retail Senior Vice President MOL Group Lars Höglund, cytowany w komunikacie.

Po akwizycji, MOL Group obecnie zarządza 192 stacjami z logo Slovanft, Pap Oil i Lukoil w Czechach.

Węgierski koncern MOL prowadzi działalność w zakresie wydobycia i przerobu ropy naftowej (aktywa produkcyjne ma w 8 krajach, posiada też 5 rafinerii). Od 2004 r. jest notowany na warszawskiej giełdzie.