"Benhauer - właściciel systemu SALESmanago udziela Unified Factory pełnomocnictwa do zawierania umów licencyjnych na korzystanie z systemu z klientami końcowymi oraz w imieniu Benhauer. Benhauer udziela ponadto zgody Unified Factory na posługiwanie się tytułem Certyfikowanego Partnera SALESmanago wraz ze wszystkimi tego konsekwencjami. Unified Factory zobowiązuje się ze swojej strony do prowadzenia aktywnych działań marketingowych i sprzedażowych na rzecz systemu SALESmanago, w tym prowadzenia sprzedaży w modelu SaaS - czytamy w komunikacie.

Zarząd Unified Factory podkreślił, iż zawarcie umowy z Benhauer - liderem rynku Marketing Automation w Polsce, obsługującym ponad 5 tys. klientów jest pierwszym krokiem do zbudowania wspólnej platformy oferującej rozwiązania z obszaru automatyzacji.

"Będą w niej wykorzystane zarówno rozwiązania systemu Salesmanago z obszaru Marketing Automation, jak i rozwiązania Customer Service Automation, automatyzujące sprzedaż i obsługę klienta z wykorzystanie algorytmów pamięci asocjacyjnej" - czytamy dalej.

Unified Factory ocenia, iż zawarcie tej umowy ma charakter strategiczny dla dalszego rozwoju spółki, a jej wartość przekroczy 20% kapitałów własnych emitenta, podsumowano w informacji.

Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. W 2015 roku osiągnęła 2,4 mln zysku netto. Od 21 marca akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

(ISBnews)