Grupa HubStyle wprowadziła do swojego portfolio ostatni zapowiedziany na ten rok brand, poinformowała spółka. Freakylicks to skierowany do dziewcząt, międzynarodowy brand skupiający się na modzie ulicznej, podano także.





"Obecnie nasze portfolio jest kompletne i będziemy koncentrować się na budowie skali działania. Nasze marki skierowana są do różnych grup odbiorców - to unikalne brandy i liczymy na ich szybki wzrost. Naszym celem na ten rok jest osiągnięcie rentowności przez wszystkie wprowadzone koncepty" - powiedziała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.

Freakylicks to międzynarodowy brand nawiązujący do mody ulicznej z całego świata, podkreślający niepokorność, charyzmę i odwagę w kobiecym stylu ubierania. Marka skierowana jest do młodych i niezależnych kobiet żyjących w dużym mieście, podano także.

"Freakylicks to marka, którą kierujemy do młodszej grupy wiekowej niż pozostałe, natomiast nie stawiamy tu żadnych ograniczeń. Patrząc na popularność, jaką zdobyła w mediach społecznościowych jeszcze przed uruchomieniem sklepu internetowego, jestem przekonana, że będzie ona naszym dużym sukcesem" - dodała Englicht.

Rozwój nowych marek własnych w Grupie HubStyle odbywa się w ramach spółki zależnej New Fashion Brand Sp. z o.o. To inkubator modowy, w którym obecnie znajdują się marki Cardio Bunny oraz Emente.

Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji. Spółka jest notowana na NewConnect od 2012 r.

(ISBnews)