"Obecnie nasze portfolio jest kompletne i będziemy koncentrować się na budowie skali działania. Nasze marki skierowana są do różnych grup odbiorców - to unikalne brandy i liczymy na ich szybki wzrost. Naszym celem na ten rok jest osiągnięcie rentowności przez wszystkie wprowadzone koncepty" - powiedziała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.

Freakylicks to międzynarodowy brand nawiązujący do mody ulicznej z całego świata, podkreślający niepokorność, charyzmę i odwagę w kobiecym stylu ubierania. Marka skierowana jest do młodych i niezależnych kobiet żyjących w dużym mieście, podano także.

"Freakylicks to marka, którą kierujemy do młodszej grupy wiekowej niż pozostałe, natomiast nie stawiamy tu żadnych ograniczeń. Patrząc na popularność, jaką zdobyła w mediach społecznościowych jeszcze przed uruchomieniem sklepu internetowego, jestem przekonana, że będzie ona naszym dużym sukcesem" - dodała Englicht.

Rozwój nowych marek własnych w Grupie HubStyle odbywa się w ramach spółki zależnej New Fashion Brand Sp. z o.o. To inkubator modowy, w którym obecnie znajdują się marki Cardio Bunny oraz Emente.

Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji. Spółka jest notowana na NewConnect od 2012 r.

(ISBnews)