Strata operacyjna wyniosła 1,23 mln zł wobec 1,28 mln zł straty rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 19,06 mln zł w I kw. 2016 r. wobec 17,98 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym strata netto w I kw. 2016 r. wyniosła 0,23 mln zł wobec 0,11 mln zł straty rok wcześniej.

Największy wpływ na wyniki minionego kwartału w K2 miały standardowa sezonowość oraz wyższe koszty działań związane z pozyskiwaniem nowych klientów, podała spółka.

"Odnotowaliśmy większe niż zazwyczaj zaangażowanie w procesy new business. Braliśmy udział w dużych przetargach dla nowych i aktualnych klientów, co wiązało się z poniesieniem konkretnych kosztów na ich obsługę. Dodatkowo, w segmencie agencyjnym mieliśmy przesunięcie realizacji części projektów na kolejny kwartał. To z kolei pozwala nam oczekiwać poprawy wyników w kolejnych kwartałach" - skomentował prezes Tomasz Tomczyk, cytowany w komunikacie.

Grupa K2 Internet działa w obszarach marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Spółka jest notowana na GPW od 2008 roku.

(ISBnews)