"Zeszły rok był dla nas przełomowy. Dzięki udanej komercjalizacji Platformy ESENSE zanotowaliśmy skokowy wzrost przychodów. W ostatnim kwartale zeszłego roku zaczęliśmy wprowadzać na rynek nasz nowy produkt, Interfejs Dialogowy Brilliance, który pozwala na automatyczną obsługę klientów dzwoniących na infolinie przedsiębiorstw z dowolnej branży" - powiedział prezes Dawid Wójcicki, cytowany w komunikacie.

Spółka podpisała już trzy pierwsze umowy na wdrożenie Brilliance o łącznej wartości 540 tys. zł netto rocznie. System wdraża m.in. firma biotechnologiczna i ogólnopolska sieć przychodni, podano także.

"Pracujemy nad kolejnymi pilotażami i umowami. Niektóre z negocjacji są na bardzo zaawansowanym etapie" - powiedział Wójcicki.

Voicetel Communications oferuje rozwiązania automatycznej obsługi sprzedaży. Akcje spółki są notowane od maja 2016 r. na rynku NewConnect.

(ISBnews)