Miraculum osiągnęło przychody w wysokości 2,92 mln zł w maju br., tj. o 57% więcej niż rok wcześniej. Marża wyniosła 1,16 mln zł, co oznacza wzrost o 57% w skali roku, poinformowała spółka.





Miraculum osiągnęło przychody w wysokości 13,93 mln zł w okresie styczeń-maj 2016 r., tj. o 17% więcej niż rok wcześniej. Marża wyniosła 5,55 mln zł i była wyższa o 15% licząc rok do roku.

"Największe wzrosty r/r w okresie styczeń - maj 2016 spółka zanotowała w marce Miraculum - 328% i w marce Gracja - 144%. W kanałach dystrybucji największe wzrosty przychodów r/r nastąpiły w eksporcie i wyniosły 60%" - podano w komunikacie.

Działalność Miraculum koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży nowoczesnych preparatów do pielęgnacji skóry, depilacji, a także wyrobów perfumeryjnych i kosmetyków do makijażu. W portfolio spółki znajdują się m.in. marki: Miraculum, Tanita, Pani Walewska, Chopin i Wars. W lutym 2007 r. spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie.

(ISBnews)