"Zoom TV we współpracy z Piksel - myślę, że pod koniec tego roku pojawi się w polskich domach" - powiedział Kisielewski podczas konferencji na 5-lecie obecności spółki na GPW.

Według jego słów, ma to być "kanał blisko ludzi" z newsami krajowymi i lokalnymi, programami edukacyjnymi i lifestyle, rozrywką, filmami i serialami, a także animacjami.

"Chcemy nim dotrzeć do kobiet i osób spędzających czas w domu w czasie dnia" - wskazał prezes Kino Polska.

"Mamy 8. pozycję wśród grup mediowych w Polsce z 1,78% udziału. Po uruchomieniu Zoom TV może to być 6. lub nawet wyżej" - powiedział również Kisielewski.

Sztandarowy kanał grupy - Kino Polska - ma zasięg techniczny 8,3 mln abonentów.

Kino Polska TV S.A. to grupa medialna. Głównymi gałęziami biznesowymi grupy są: emisja i produkcja kanałów telewizyjnych, dystrybucja, działalność wydawnicza, produkcja filmowa, rekonstrukcja i archiwizacja dzieł polskiej kinematografii oraz internet. Akcje spółki są notowane na GPW od kwietnia 2011 r.

(ISBnews)