"Obecnie posiadamy 34 sklepy własne i 1 franczyzowy. Na koniec roku powinniśmy mieć 45 salonów. Docelowo chcemy mieć w Polsce 100-120 lokalizacji, myślimy także o ekspansji zagranicznej, ale z całą pewnością nie w najbliższym czasie. Wszystkie nasze placówki są rentowne, z wyjątkiem jednej zlokalizowanej w łódzkiej Galerii Sukcesja, w której umowę najmu powierzchni handlowej mamy podpisaną do 2020 r." - powiedział prezes Briju Przemysław Piotrowski podczas spotkania z dziennikarzami.

Jak podkreślił, rozwój sieci skoncentrowany będzie na otwieraniu placówek własnych, w planach nie ma przejęć.

Briju planuje także dalszy rozwój oferty produktowej, pozycjonowanie marki wokół ważnych wydarzeń świata mody oraz kampanię wizerunkową w mediach ogólnopolskich.

Briju specjalizuje się w projektowaniu, wytwarzaniu i dystrybucji wysokiej jakości wyrobów jubilerskich ze złota, srebra oraz z kamieni szlachetnych i syntetycznych. Zajmuje się również handlem hurtowym w segmencie metali szlachetnych, głównie złota i srebra. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2014 r.

(ISBnews)