"Tradycyjnie miesiące wakacyjne są specyficzne i sprzedaż internetowa jest niższa, a mimo to odnotowaliśmy ponad trzykrotny wzrost sprzedaży w segmencie modowym. W sierpniu wprowadziliśmy nową kolekcję naszej marki sportowej Cardio Bunny Widzimy duże zainteresowanie i liczymy na to, że klientki ponownie docenią oryginalność naszych produktów. Na bieżąco aktualizujemy również ofertę naszych pozostały marek" - powiedziała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.
Wzrost w segmencie odzieżowym HubStyle jest zasługą wysokiej dynamiki sprzedaży przez sklepy internetowe Grupy HubStyle oraz coraz większej dostępności produktów w showroom'ach, gdzie klienci mogą obejrzeć i przymierzyć produkty marek HubStyle. Dodatkowo pozytywnie na przychody wpływa sprzedaż bestsellerów - w zależności od potrzeb Grupa zwiększa ich dostępność, podano również.
Przychody w segmencie e-commerce, do którego zaliczana jest spółka Nokaut.pl wyniosły w sierpniu 723 tys. zł i były niższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2015 roku o około 7%.
"Zgodnie z przyjętą strategią, Grupa HubStyle obecnie koncentruje się na segmencie modowym i budowie portfolio silnych, dobrze rozpoznawalnych odzieżowych marek własnych" - podkreślono w komunikacie.
Wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w sierpniu 2016 roku przez grupę kapitałową HubStyle wyniosły około 1 824 tys. zł i były wyższe o ok. 61% r/r, podano również.
Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.
(ISBnews)
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama