Przychody ze sprzedaży w segmencie modowym HubStyle wyniosły w październiku br. 0,9 mln zł, co oznacza wzrost o 116% r/r, poinformowała spółka. Przychody ze sprzedaży ogółem wzrosły w październiku o ok. 30% r/r do 1,7 mln zł.





"Z początkiem października weszliśmy w najbardziej intensywny okres pod względem sprzedaży odzieży w roku. Osiągnięte wyniki w tym miesiącu cieszą i wciąż optymistycznie patrzymy na nadchodzące miesiące, do których jesteśmy dobrze przygotowani" - powiedziała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.

Wsparciem dla sprzedaży w październiku było otwarcie pierwszego stacjonarnego sklepu dla marki Sugrafree w Galerii Posnania w Poznaniu, podano również.

"Przychody wygenerowanych w segmencie e-commerce, do którego zaliczana jest spółka Nokaut.pl w październiku wyniosły one 0,8 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w październiku 2015 roku o około 11%" - czytamy w komunikacie.

Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.

(ISBnews)