Zysk operacyjny wyniósł 4,71 mln zł wobec 5,73 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 26,62 mln zł w III kw. 2016 r. wobec 26,35 mln zł rok wcześniej.

W okresie I-III kw. 2016 r. spółka miała 12,79 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 14,47 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 82,75 mln zł w porównaniu z 79,21 mln zł rok wcześniej.

"Wzrost przychodów ze sprzedaży jest wynikiem inwestycji w zakup treści programowych. Będą one miały też odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych w nadchodzących okresach. Wskazane inwestycje spowodowały również spadek zysku na działalności operacyjnej Grupy. W pierwszych 9 miesiącach 2016 r. wyniósł on 14 669 tys. zł wobec 17 482 tys. zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. EBITDA Grupy w okresie styczeń – wrzesień 2016 r. wyniosła 35 789 tys. zł, a więc o 7% więcej niż w pierwszych 9 miesiącach 2015 r." - czytamy w raporcie.

Wpływ na wyniki finansowe Grupy będą miały również: nabycie Cable Television Networks & Partners sp. z o.o., wynik postępowania rozstrzygającego wybór wykonawców w Programie Operacyjnym Polska Cyfrowa, wdrożenie warunkowego programu wynagrodzeń opartego na akcjach, którym zostali objęci wybrani członkowie kluczowego personelu Grupy, podano również

W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I-III kw. 2016 r. wyniósł 16,56 mln zł wobec 14,15 mln zł zysku rok wcześniej.

Kino Polska TV S.A. to grupa medialna. Głównymi gałęziami biznesowymi grupy są: emisja i produkcja kanałów telewizyjnych, dystrybucja, działalność wydawnicza, produkcja filmowa, rekonstrukcja i archiwizacja dzieł polskiej kinematografii oraz internet. Akcje spółki są notowane na GPW od kwietnia 2011 r.

(ISBnews)