"Nasze marki są rozpoznawalne i popularne. Jesteśmy przygotowani na jesień i zimę, gdyby w dalszym ciągu trwał COVID-19. Myślimy o rynkach zagranicznych i naszej obecność, jak i poprzez umowy franczyzowe" - powiedział Jaworski w rozmowie z ISBnews w kuluarach Forum Ekonomicznego 2020 w Karpaczu.

"Przy okazji umów z partnerami franszyzowymi będziemy ustalać model sprzedaży. […] Klienci w każdym wieku oczekują sprzedaży internetowej i my na to chcemy odpowiedzieć" - dodał prezes.

W ocenie Jaworskiego, "decyzje będą w miarę szybko".

VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2019 r. wyniosły 1 068 mln zł.

Wojciech Żurawski

(ISBnews)