"Ponad 200 lokalizacji salonów Deichmann postawiło na profesjonalizm i sprawdzoną markę w dziedzinie marketingu sensorycznego. Wyjątkowa, dedykowana oprawa muzyczna będzie swoistą wizytówkę muzyczną tej marki, tworząc przyjemną atmosferę, zapewniającą klientom poczucie komfortu i swobody" - czytamy w komunikacie.

Audiomarketing dostarczany przez specjalistów IMS to gwarancja unikalności - dla każdej marki eksperci IMS tworzą bowiem specjalną playlistę idealnie wpisującą się w charakter brandu oraz jego salonów, podkreślono.

Grupa kapitałowa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), video marketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).

(ISBnews)