"Inwestorzy docenili przyjętą przez nas strategię oraz kompetencje spółki w zakresie produkcji i promocji gier. Subskrypcja otwarta akcji serii D z połowy 2020 r. zakończyła się spektakularnie: spółka pozyskała wówczas 2,5 mln zł, a łączne zapisy, które zostały złożone osiągnęły wtedy wartość ponad 21 mln zł. Ze względu na ogromne zainteresowanie inwestorów przeprowadziliśmy kolejną emisję akcji, tj. akcji serii F, tym razem w ramach subskrypcji prywatnej. Wiarę w spółkę najlepiej obrazuje cena emisyjna. Mimo aktualnego kursu akcji spółki, inwestorzy zdecydowali się objąć akcje nowej emisji po 35 zł za akcję" - powiedział prezes Marcin Marzęcki, cytowany w komunikacie.

Kool2Play poinformował również o powiększeniu zespołu pracującego nad grami. Do kluczowych wzmocnień spółki w ostatnich tygodniach należą Krzysztof Szulc oraz Fran Avilés. Pierwszy z nich pełnił przez 10 lat funkcję dyrektora marketingu w Cenedze - największym dystrybutorze gier na terenie Polski, a jego doświadczenie zawodowe to blisko 20 lat pracy w największych firmach gamingowych, w tym CD Projekt. Pracował przy najpopularniejszych grach wydawców takich jak 2K, Activision Blizzard, Bandai Namco, Bethesda, Bungie, Capcom, Rockstar, SEGA, Square Enix czy Warner Bros, podano także.

Reklama

"Do współpracy z Kool2Play przekonał mnie przede wszystkim potencjał projektów tworzonych obecnie przez spółkę. Produkcja gry Urugun idzie pełną parą, tytuł zapowiada się świetnie więc kolejne miesiące będą ekscytujące" - powiedział publishing director w Kool2Play Krzysztof Szulc.

Fran Avilés jest natomiast projektantem, który jest odpowiedzialny za sukces gry "Deep Rock Galactic" duńskiego Ghost Ship Games, a tytuł był porównywany m.in do popularnej serii "Left4Dead". Fran w K2P jest odpowiedzialny za projektowanie gameplaya "Uraguna" i rozwój tej gry w przyszłości, podano także.

"Koncentrujemy się na jakości i kreowaniu silnych marek, stąd przeprowadziliśmy kolejne wzmocnienia kadrowe. Cieszymy się, że Fran oraz Krzysztof zdecydowali się na współpracę z nami - są najwyższej klasy specjalistami, z licznymi sukcesami na koncie. Głęboko wierzymy, że to, iż zdecydowali się na pracę z Kool2Play jest potwierdzeniem potencjału, jaki drzemie w spółce. Uważamy, że ich know-how przyniesie wymierne efekty jeszcze przed premierą 'Uragun'" - podsumował prezes.

Premiera gry "Uragun" w wersji early access na platformie Steam planowana jest w tym roku.

Kool2play to notowany na rynku NewConnect deweloper gier komputerowych. W grupie ma agencję marketingu gamingowego Kool Things.

(ISBnews)