Zysk operacyjny wyniósł 6,81 mln zł wobec 8,39 mln zł zysku rok wcześniej.

"Skorygowana EBITDA Grupy w I kw. 2021 r. wzrosła o 6,6% w stosunku do I kw. 2020 r. (z 9,8 mln zł do 10,4 mln zł)" - czytamy w prezentacji wynikowej.

Reklama

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 30,87 mln zł w I kw. 2021 r. wobec 25,93 mln zł rok wcześniej.

"Przychody ze sprzedaży w I kw. 2021 r. i I kw. 2020 r. wynosiły odpowiednio: 30,9 mln zł i 25,9 mln zł. Na ten wynik złożyły się:

- przychody z tytułu realizacji umowy ze Square Enix obejmujące kontynuację produkcji oraz dalsze wsparcie deweloperskie gry 'Outriders'

- przychody z tytułu realizacji umowy ze Square Enix na produkcję 'Project Gemini'

- przychody z tytułu realizacji umowy z Take-Two Interactive na produkcję 'Project Dagger'

- przychody z tantiem (większość związana z IP Bulletstorm)" - czytamy dalej w prezentacji.

W I kw. 2021 r. przychody z dewelopmentu wzrosły o ok. 20,3% r/r do 27,9 mln zł, podano także.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I kw. 2021 r. wyniósł 4,42 mln zł wobec 8,97 mln zł zysku rok wcześniej.

PCF Group jest producentem gier wideo specjalizującym się w grach z gatunku shooter, który współpracuje z wiodącymi, międzynarodowymi wydawcami gier. Grupa PCF prowadzi założone w 2002 roku studio produkcyjne People Can Fly, które jest jednym z trzech najbardziej doświadczonych polskich producentów gier z segmentu AAA. Spółka zadebiutowała na GPW w 2020 r.

(ISBnews)