Reklama

Lodówkomaty InPost mają trzy strefy temperatury - stałą +16°C, chłodzenie +4°C i mrożenie -18°C. Otwory na ściankach skrytki zapewniają przepływ powietrza, podano.

"Jesteśmy już po testach Lodówkomatów w Warszawie i Krakowie. Maszyny są doskonale dopracowane i spełniają wszystkie kryteria niezbędne do przechowywania żywności. Oznacza to, że jesteśmy w pełni gotowi na rozwijanie sieci takich maszyn w Polsce. W tym roku jednak skupimy się na skokowym wzroście liczby Paczkomatów w Polsce i Europie - dlatego następne Lodówkomaty będą instalowane w przyszłym roku" - powiedział prezes InPost Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie.

"To kolejny perspektywiczny obszar, w którym się rozwijamy - oprócz zwiększania zasięgu geograficznego. Pandemia potwierdziła, że zakupy spożywcze online - zwłaszcza w dużych miastach - są coraz bardziej pożądane przez konsumentów. Wygodny sposób odbioru i dostaw w naszych maszynach będzie dodatkowym atutem dla sieci handlowych oraz e-sprzedawców, zwłaszcza że potrafimy zapewnić wyśrubowane terminy dostawy. Jestem przekonany, że segment e-grocery będzie się rozwijał dynamicznie - niezależnie od pandemii, która uwolniła takie mechanizmy i wzmocniła dotychczasowe trendy" - dodał.

InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W 2020 roku InPost obsłużył 249 mln przesyłek za pośrednictwem Paczkomatów, współpracując z ponad 26 000 e-sprzedawców. Aplikacja mobilna spółki - InPost Mobile ma ponad 6 mln aktywnych użytkowników. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.

(ISBnews)