Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) - wyniosły około 57,6 mln zł i były wyższe o ok. 45% r/r, podano w komunikacie.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - maj 2021 roku w tym segmencie wyniosła około 161,5 mln zł i była niższa o ok. 12,8% r/r.

Reklama

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) - wyniosły około 45 mln zł i były wyższe o ok. 96,5% r/r.

W ujęciu narastającym, wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - maj 2021 roku w tym segmencie wyniosła około 148,6 mln zł i była wyższa o ok. 42,9% r/r.

Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w maju br. przez grupę wyniosła ok. 55,6%% i była wyższa o ok. 7,9 pkt proc. w skali roku.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec maja 2021 roku wyniosła 52,2 tys. m2 i była niższa o 2,1% od powierzchni sprzedaży detalicznej w maju 2020 r.

VRG S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.

(ISBnews)