Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) - wyniosły około 61,5 mln zł i były wyższe o ok. 22,8% r/r, podano w komunikacie.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej w segmencie odzieżowym zrealizowanych w okresie styczeń - czerwiec 2021 roku w tym segmencie wyniosła około 213,5 mln zł i była niższa o ok. 5,6% r/r.

Reklama

Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) - wyniosły około 41 mln zł i były wyższe o ok. 31,9% r/r, zaś w ujęciu narastającym w ciągu 6 miesięcy br. - wyniosły ok. 189,8 mln zł i były wyższa o ok. 40,6% r/r.

Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w czerwcu br. przez grupę wyniosła ok. 56,2%% i była wyższa o ok. 5,8 pkt proc. w skali roku.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec czerwca 2021 roku wyniosła 52,4 tys. m2 i była niższa o 0,6% od powierzchni sprzedaży detalicznej w czerwcu 2020 r.

VRG S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.

(ISBnews)