"Grupa spodziewa się w roku finansowym 2021/22 dwucyfrowych wzrostów przychodów r/r, poprawy marży operacyjnej r/r, utrzymania bezpiecznej sytuacji płynnościowej oraz dynamicznych wzrostów online i kontynuacji dwucyfrowego wzrostu powierzchni" - czytamy w raporcie półrocznym.

Wśród celów na bieżący rok obrotowy w prezentacji wynikowej wymieniono:

Reklama

"* Dynamiczne wzrosty online (ponad 2,8 mld zł sprzedaży).

* Dwucyfrowe wzrosty sprzedaży r/r.

* Poprawa marży operacyjnej r/r.

* Bezpieczna sytuacja płynnościowa".

W I poł. r.obr. (luty-lipiec 2021) przychody grupy wzrosły o 81,2% r/r do 5 993,5 mln zł, marża brutto na sprzedaży zwiększyła się o 7,7 pkt proc. r/r do 55,5%.

"Całkowite przychody grupy wzrosły r/r o 71,1% w II kw. 2021/2022. Dynamiczny wzrost sprzedaży online oraz odbicie w sprzedaży offline miały miejsce ze względu na realizację odłożonego popytu i chęć dokonania zakupów w salonach stacjonarnych" - czytamy dalej w prezentacji.

Sprzedaż za granicą była większa niż w Polsce w II kw. r.obr. 2120/2022. Polska stanowiła 40,8% sprzedaży, podkreślono także.

Sieć sprzedaży stacjonarnej grupy liczy 2 021 sklepów o łącznej powierzchni 1 616,5 tys. m2 w 25 krajach. Online jest obecna na 28 rynkach, podano także w raporcie.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.

(ISBnews)