"Myślę, że ten rok to będzie powrót do wyników przychodowych sprzed pandemii, wszystko na to wskazuje" - powiedział Kuśpik podczas webinaru, zorganizowanego przez Portal Analiz.
"Najbliższe miesiące będą bardzo intensywne w naszych obiektach. Kongresowa część biznesu wraca do kondycji sprzed pandemii. Widzimy to m.in. na podstawie Europejskiego Kongresu Gospodarczego" - dodał.
W 2021 r. PTWP miało 55,1 mln zł skonsolidowanych przychodów wobec 41,7 mln zł rok wcześniej i 66,06 mln zł w 2019 r.
Prezes odniósł się też do wcześniej wyznaczonych mierników rozwoju w 2022 r. Zakładały one m.in. organizację 250 wydarzeń z 1 mln uczestników w br.
"Wszystko wskazuje, że to będzie zrealizowane" - powiedział o powyższym.
Z jego słów wynika, że kolejny cel - 10 mln odbiorców serwisów internetowych w 2022 r. - został już osiągnięty w marcu.
"Już w marcu przekroczyliśmy 12 mln, więc pewnie już wkrótce ten cel zweryfikujemy" - wskazał Kuśpik.
Pozostałe dwa cele: liczba prowadzonych serwisów internetowych wynosząca "20+" oraz +25% wzrostu przychodów z segmentu digital są realizowane.
"Jeszcze w tym miesiącu uruchomimy kolejny serwis internetowy" - zapowiedział.
Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości - spółka matka grupy kapitałowej PTWP - działa na rynku od 1995 roku. Działalność wydawnicza w zakresie specjalistycznych portali internetowych i czasopism drukowanych, organizacja konferencji, seminariów i wydarzeń specjalnych oraz zarządzanie obiektami Międzynarodowego Centrum Kongresowego i Hali Spodek w Katowicach - to cztery obszary działalności, na których skupia się obecnie aktywność grupy. Jest notowana na NewConnect.
(ISBnews)