Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły ok. 61,3 mln zł i były wyższe o ok. 243,1% r/r, podano w komunikacie.

Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 47,2 mln zł i były wyższe o ok. 168,5% r/r.

Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w kwietniu br. przez grupę wyniosła ok. 57,2% i była wyższa o ok. 11,5 pkt proc. w skali roku.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec kwietnia 2022 roku wyniosła 52,4 tys. m2 i była wyższa o 0,5% od powierzchni sprzedaży detalicznej w kwietniu 2021 r.

VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2021 r. wyniosły ok. 1,07 mld zł.

(ISBnews)