Skonsolidowane przychody z umów z klientami wzrosły o 16% r/r do 66,45 mln zł, zysk operacyjny wzrósł o 73% r/r do 15,08 mln zł, zaś skonsolidowany zysk netto zwiększył się o 100% r/r do 12,71 mln zł w I kw. 2022 r.

Spółka podała, że powyższe rezultaty są przede wszystkim efektem wzrostu wyników finansowych segmentów: kanały filmowe marki FilmBox i kanały tematyczne, Stopklatka oraz sprzedaż praw licencyjnych

Reklama

W ujęciu jednostkowym przychody z umów z klientami wzrosły o 6% r/r do 48,65 mln zł, zysk z działalności operacyjnej wzrósł o 58% r/r do 5,81 mln zł, zaś zysk netto wzrósł o 73% r/r do 5,04 mln zł.

Ostateczne wyniki jednostkowe i skonsolidowane za I kw. mają być przedstawione 20 maja 2022 r.

Kino Polska TV S.A. to grupa medialna. Głównymi gałęziami biznesowymi grupy są: emisja i produkcja kanałów telewizyjnych, dystrybucja, działalność wydawnicza, produkcja filmowa, rekonstrukcja i archiwizacja dzieł polskiej kinematografii oraz internet. Akcje spółki są notowane na GPW od 2011 r.

(ISBnews)