Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły 48,8 mln zł i były niższe o 1,3% r/r, podano w komunikacie.

Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły 46,1 mln zł i były wyższe o 17,4% r/r.

Reklama

Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta we wrześniu br. przez grupę wyniosła 54,8% i była niższa o ok. 0,2 pkt proc. w skali roku.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec września 2022 roku wyniosła 52 tys. m2, bez zmian r/r.

VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2021 r. wyniosły ok. 1,07 mld zł.

(ISBnews)