"Szacunkowe wyniki spółki za III kw. 2022 roku w odniesieniu do III kw. 2021 (w nawiasie)

- przychody netto ze sprzedaży: 11,2 mln zł (10,5 mln zł)

Reklama

- zysk z działalności operacyjnej: 314 tys. zł (126 tys zł)

- EBITDA: 573 tys. zł (375 tys. zł)

- wynik netto: strata -120 tys. zł (zysk 55 tys. zł)" - czytamy w komunikacie.

Spółka odnotowała szacunkowo 1 mln zł straty netto w I-III kw. br. wobec 2,4 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach wynoszących 32,1 mln zł (wobec 23,5 mln zł rok wcześniej). EBITDA wyniosła 857 tys. zł (strata 703 tys. zł w I-III kw. 2021 r.).

Wzrost zaprezentowanych przez spółkę szacunkowych przychodów i zysków w głównej mierze jest wynikiem osiągania przychodów ze sprzedaży na export i w kanale nowoczesnym, podkreślono.

Zaprezentowane wielkości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie. Publikacja raportu okresowego Miraculum za III kwartał 2022 roku nastąpi 10 listopada 2022 roku.

Działalność Miraculum koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży preparatów do pielęgnacji skóry, depilacji, a także wyrobów perfumeryjnych i kosmetyków do makijażu. W 2007 r. spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie.

(ISBnews)