"Uzyskane rezultaty to wynik konsekwentnego rozwoju spółki na rynkach międzynarodowych (sprzedaż do 15 krajów Europy) oraz założonego w strategii wykorzystania potencjału tkwiącego w rozwoju kanałów dystrybucji oraz montażu pomp ciepła marki własnej. Z początkiem 2023 roku spółka rozszerza ofertę o kolejne urządzenia związane z montażem pomp ciepła" - czytamy w komunikacie.

Oprócz stałego rozwoju ekspansji na międzynarodowych rynkach (kraje bałtyckie, Środkowej Europy Bałkany, wybrane kraje Europy Zachodniej) - szczególnie w krajach, w których funkcjonują atrakcyjne systemy dotowania odnawialnych źródeł energii - BeeIN zwiększa także udział przychodów z obszaru pomp ciepła, głównie dzięki autorskiej marce Sprsun Select, podano także.

"Dzięki trafnemu przewidzeniu zapotrzebowania na pompy ciepła w 2022 r. wyprzedziliśmy konkurencję, gwarantując naszym klientom krótkie terminy realizacji zamówień oraz wysokiej jakości obsługę posprzedażową. Naszą przewagą konkurencyjną jest wsparcie posprzedażowe, w tym serwis połączony ze zdalnym monitoringiem, który w perspektywie długofalowej optymalizuje koszty obsługi. To wprost przekłada się na wzrost zainteresowania pompami ciepła oferowanymi przez spółkę" - skomentował prezes Michał Sochacki, cytowany w komunikacie.

Reklama

BeeIN jest notowanym na NewConnect dostawcą rozwiązań i bezpośrednim przedstawicielem światowych producentów komponentów OZE.

(ISBnews)