"Przed nami bardzo ważny moment w historii spółki Olymp. Debiut na NewConnect planowaliśmy już od dawna, więc jesteśmy do niego przygotowani. Uważamy też, że jest to idealny moment na ten krok ze względu na dobrą kondycję spółki, ale też ogólną sytuację na rynku fitness, który odradza się po okresie pandemii" - skomentowała prezes Sylwia Czepiżak, cytowana w komunikacie.

W 2022 roku Olymp zawarł umowę strategiczną z Benefit Systems na kompleksowe wyposażanie klubów fitness tej sieci. Spółka zrealizowała już 2 pilotażowe projekty. Zamówienie dla jednego klubu to przychód rzędu 600-800 tys. zł.

Reklama

"2022 rok zaliczamy do bardzo udanych pod względem działań operacyjnych i z optymizmem wchodzimy w nowy 2023 rok. W najbliższych miesiącach zamierzamy skupić się na dalszej optymalizacji kosztów po przejęciu zakładu produkcyjnego, planujemy też zwiększać sprzedaż i wchodzić na nowe rynki. Będziemy również pracować nad pozyskaniem nowych partnerów strategicznych oraz realizacji kolejnych kontraktów dla dotychczasowych, tj. Benefit Systems, Medicover" - dodał główny akcjonariusz, pełnomocnik zarządu Hubert Sommery.

Kluczowym rynkiem ekspansji zagranicznej spółki będą Niemcy. Szeroką ekspansję na nim umożliwi uzyskanie certyfikatu bezpieczeństwa TÜV (spodziewane zakończenie procesu badania finalizacja w II poł. 2023) dla linii Olymp New Generation, podsumowano.

Marka Olymp jest obecna na rynku od 50 lat. Spółka koncentruje się na produkcji oraz dystrybucji sprzętu fitness i kładzie duży nacisk na tworzenie produktów odpowiadających precyzyjnie określonym grupom klientów. W ofercie posiada dwie linie produktów własnych: Olymp Classic i Olymp New Generation, oraz dystrybuowany sprzęt treningowy od najlepszych światowych marek.

(ISBnews)