"Otwarcie sklepu Biedronka w modelu franczyzowym to kolejny ważny element naszej strategii rozwoju sieci. Współpraca na zasadzie franczyzy to ogromne korzyści dla obu stron. Lokalny przedsiębiorca, z którym działamy, dostaje od początku pełne wsparcie. Po pierwsze - merytoryczne, ponieważ wyposażamy go w nasze know-how, organizujemy pakiet szkoleń dla niego i reszty pracowników, a także bierzemy na siebie kwestie marketingowe oraz logistyczno-zaopatrzeniowe. Dajemy też coś, co trudno wycenić, czyli poczucie stabilizacji, a jednocześnie niezależności. Wierzymy, że lokalny mieszkaniec-franczyzobiorca najlepiej rozumie społeczność, w której żyje: wie, czego jej potrzeba, jakie ma oczekiwania. Dzięki niemu jesteśmy jeszcze bliżej naszych klientów" - powiedziała dyrektor rozwoju biznesu w sieci sklepów Biedronka Ewa Micińska, cytowana w komunikacie.

Dzięki franczyzie sieć otwiera się na współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami, podkreślono także.

"Na współpracę z Biedronką zdecydowałem się nie tylko ze względu na kwestie formalne - korzystne warunki współpracy, pakiet szkoleń i wsparcie na każdym z etapów działalności. Najbardziej przekonało mnie partnerskie podejście do mnie jako lokalnego przedsiębiorcy, który zaczyna przygodę z franczyzą w formacie Biedronki. Od początku czułem, że moje zdanie jest ważne, dostaję dużą niezależność, a potrzeby mieszkańców Dobrzycy są dla Biedronki realnie istotne" - powiedział franczyzobiorca odpowiedzialny za sklep w Dobrzycy Radosław Wojcieszak, cytowany w komunikacie.

W I poł. br. sieć Biedronka otworzyła 34 sklepy, zamknęła 5 i przeprowadziła 71 modernizacji. Na koniec czerwca br. sieć Biedronka liczyła 3 031 placówek.

Reklama