Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) wyniosły ok. 77 mln zł i były wyższe o ok. 30,5% r/r, podano w komunikacie.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej w segmencie odzieżowym zrealizowanych w okresie styczeń - grudzień 2021 roku wyniosła ok. 569,5 mln zł i była wyższa o ok. 13,6% r/r.

Reklama

Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 96,8 mln zł i były wyższe o ok. 34,3% r/r, zaś w ujęciu narastającym w ciągu 12 miesięcy br. - wyniosły ok. 501,2 mln zł i były wyższe o ok. 42,2% r/r.

Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w grudniu br. przez grupę wyniosła ok. 55,5% i była wyższa o ok. 4,7 pkt proc. w skali roku.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec grudnia 2021 roku wyniosła 52,3 tys. m2 i była niższa o 1,4% od powierzchni sprzedaży detalicznej w grudniu 2020 r.

VRG S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.

(ISBnews)